Välkommen!

24 oktober 2013

Mer elefanter!

Häromkvällen sydde jag klart denna tröja som legat ofärdig ett tag. E har varit väldigt sugen på de där elefanterna men jag har bara inte fått tummen ur. I alla fall, berättade morgonen därpå för E att jag hade sytt en tröja med elefanter till henne och att den låg i hennes byrå. "Ja lillar den!" ropar hon och springer till byrån. Så snabbt har det aldrig gått att klä på henne!

Jag gillar också tröjan eftersom jag är riktigt svag för Småfolk - och det här trycket riktigt skriker Småfolk, eller hur!? (Jag hoppas verkligen att det bara är den här skärmen som visar riktigt fula färger på bilden... Så såg färgerna inte ut i mobilen...)


3 kommentarer:

  1. Jo verkligen som Småfolk! Snyggt med de turkosa muddarna!

    SvaraRadera
  2. Jo, det ligner bestemt Småfolk, men det gør den nu på ingen måde mindre skøn. Jeg kan godt forstå din datter er lykkelig :-)
    http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/smaafolk-kjole-med-68225p.html

    SvaraRadera
  3. Men oh, vilka söta elefanter! Och vilket härligt mottagande från dottern! :) Fullt förståeligt också.

    SvaraRadera