Välkommen!

15 augusti 2011

Velour till salu!

Jag rensar i tygskåpet och lägger därför ut följande velour till försäljning.

Alla tyger är klippta i. Jag har mätt största tygbiten. I en del fall följer det med lite extra som går att göra något med, men som jag inte brytt mig om att mäta.

Obs! jag prutar inte på priserna, det är priset som står angivet som gäller. Frakt tillkommer enligt postens portotabell!

Är du intresserad så maila!

Först till kvarn gäller. Är texten överstruken är tyget sålt.


Jag anger tygbiten i längd x bredd:

multistjärnor ca 100 x 50 + extra 60 kr
brun-gul ca 100 x 100 100 kr
lila fiskben ca 60 x 100 50 kr
brun-orange ca 55 x 70 + extra 40 kr
gul-grön ca 100 x 70 70 kr
svart-röd ca 65 x 70 + extra 50 kr

2 kommentarer:

  1. Köper gärna multistjärnor!

    SvaraRadera
  2. Hej

    jag vill gärna köpagul brun och gröngul om du har dem kvar?

    hoppas!

    maria@smultronbyn.se

    SvaraRadera