Välkommen!

2 januari 2015

Lång semester...

Hej alla syvänner!
Ja, det blev en lång semester. Och jag tror att den kommer att hålla i sig. På obestämbar framtid. Jag går därför i valet och kvalet om jag ska ta bort bloggen eller inte. Min tanke är att den knappast fyller något syfte eftersom den inte är aktiv. Samtidigt så känns det så väldigt definitivt... Andan skulle ju kunna falla på igen. Eller inte. 

I vilket fall som helst. Gott Nytt År på er! Jag hoppas att 2015 blir ett bra år för oss alla! För egen del hoppas jag även på mindre jobbstress och mer sylust. Kanske nåt vi alla behöver?!

8 kommentarer:

  1. Helt lugnt att du inte vill sy-blogga just nu fina Ingrid. Men du får ju inte ta bort bloggen helt. Den är ju en källa till kunskap och inspiration. Den måste få vara kvar till oss efterlevande liksom. den lär oss mycket! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!!! Förstår att bloggen inte hinns med, motivationen måste ju finnas! Hoppas dock att den infinner sig för du inspirerar!!!

    SvaraRadera
  3. Hej på dig! Jag förstår hur du tänker, har själv haft tankar på att lägga ner bloggen av samma orsak som du. Men så kom sylusten tillbaka och då var jag glad över att jag inte tagit bort bloggen, det är lite roligt att dela med sig. Jag tycker att du ska ha kvar bloggen även om den är i viloläge!

    SvaraRadera
  4. Om bloggen inte stressar dig röstar jag för att den ska få finnas kvar. Se den som ett fotobibliotek över sydda saker istället :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, det är klart att den ju är ett fotobibliotek. Låter kanske korkat, men så har jag inte tänkt. Just nu så får jag mest lätt ångest av att tänka på bloggen, så jag ser den inte som någon tillgång ;) Hmm, jag låter den kanske vara lite till så jag hinner känna efter. Har jag låtit den ligga i ett halvår kan jag lika gärna låta den ligga ett halvår till... Tack fina syvänner för er klokhet!

    SvaraRadera
  6. Godt nyttår til deg også!
    Håper 2015 bringer både sy- og bloggelysten din tilbake:)

    SvaraRadera
  7. Om man får önska så önskar jag att du inte tar bort bloggen. Jag har många gånger använt den som källa till inspiration, senast när jag sydde en babyfilt blev jag superinspirerad av alla dina fina filtkarameller!

    SvaraRadera