Välkommen!

2 mars 2014

En liten paus

Jaha, det får nog bli en liten bloggpaus. Jag har precis börjat ett nytt jobb - det är verkligen superkul! - men oj så trött i skallen jag blir. Det är knappast så att det är fullt ös på en gång, nä jag känner bara att huvudet är mätt på nya intryck att jag bara sjunker ner i soffan så fort barnen kommit i säng. Förra helgen var jag dessutom iväg på tjejhelg med mina universitetsvänner - himla roligt och väldigt skönt att komma hemifrån. Men det innebär också att jag nu känner mig lite mer dränerad på den där extraenergin som jag normalt sett är van vid ;)

3 kommentarer:

  1. Saa spennende med ny jobb, forstaar at det tar mye energi.
    Gleder meg til du er tilbake med nye blogginnlegg:)

    SvaraRadera
  2. Grattis till nytt jobb!
    Ta en välförtjänt bloggsemester så ses vi snart. Tack för fin blogg o härlig inspiration. // Hanna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med nytt jobb!

    SvaraRadera