Välkommen!

11 oktober 2013

Mjukisar

Nu är det överdragsbrallor-tid och då är det skönast med mjukisbrallor under. Makrillen har vuxit rejält på längden och behöver påfyllning i byrålådorna. Här är ett par velourbrallor som jag sydde för ett litet tag sedan. Först hade jag tänkt mig gula muddar, men så räckte inte den gula muddväven till detta. Efter lite funderande så bestämde jag mig för den här randiga muddväven som faktiskt har några år på nacken. Blev riktigt nöjd. Och det blev makrillen också. Slutet gott. Allting gott.

6 kommentarer:

  1. Jag som inte ens gillar orange tycker att de är jättefina! :)

    SvaraRadera
  2. Kombinationen grått och orange är verkligen så snyggt! Förstår att både du och sonen är nöjda!!

    SvaraRadera
  3. Så roligt med ett par så välarbetade mjukisar! Supersnygga, och vilken härlig färgkombo!!

    SvaraRadera
  4. Så fina! Fickorna gör verkligen det lilla extra på de här och det randiga tyget var väldigt snyggt!

    SvaraRadera