Välkommen!

30 september 2013

Hur tänkte jag nu?

Det började med att jag var sugen på att sy något i landskapstyget. När tunikan var utklippt blev jag sugen på att sy fickor. Så då klippte jag ut fickhål. Sen insåg jag att det var hemskt dumt gjort. På ett så mönstrat tyg blir det både rörigt och osynligt med fickor. De syns knappt och blir på samma gång ett störande inslag. Dumt, dumt, dumt. Men när skadan redan var skedd så fick jag försöka göra det bästa av situationen. Inte det snyggaste jag sytt, men inte heller det fulaste...

5 kommentarer:

  1. Jag tycker den är jättefin, fickorna syns kanske inte så mycket men det blir heller inte rörigare med dem. =)

    SvaraRadera
  2. Det er ikke altid alt går efter planen, men jeg synes den er super fin!

    SvaraRadera
  3. Jeg syns den ble fin!
    Kjenner meg igjen i tankene dine, ikke alltid det man lager blir helt som man har tenkt:)

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att ni ger den godkänt ändå! Ibland är man ju VÄLDIGT petig när man har en bild i huvudet (eller, hade jag verkligen det den här gången?!)

    SvaraRadera