Välkommen!

20 februari 2013

Inte min grej

Jag köpte för ett tag sedan hem fotoprint från SoS. Var rätt snabb på att sy en tröja i bilarna till makrillen och tänkte mig en rymlig sommarklänning till snultran i det här tyget. Men njaääääe fotoprint är nog inte min grej ändå. Så nu står jag här med en klänning i stl 92 (men som sagt rymlig i modellen så den passar säkert som tunika/tröja upp till 104 eller mer...) som jag inte tror att jag kommer att använda. Är det någon annan som vill ha den så är den till salu här.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar inte heller fotoprint.. Tycker det ser lite småläskigt ut !

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den är jättefin!

    SvaraRadera
  3. Det är ju bra att du inte är sämre än du kan ångra dig ;)

    SvaraRadera
  4. håller med dig ang fototygerna - de är alldeles för MODERNA för mig tror jag ;)
    men tunika blev söt tycker jag!
    ps, har du sett fotoprints-t-shirtsen på coolstuff?! där kan man se ut som en stor bulldog eller hamburgare...verkligen inte vår grej! ;)

    SvaraRadera