Välkommen!

23 november 2011

Mer lappar och utlottning på Unika Barnbutiken

För den som gillar mina lapptäcken men kanske inte har en bäbis eller en bäbis att ge en present till så kan jag nu meddela att jag kommer att sy lappkuddar, eller rättare sagt kuddfodral med samma enkla lappteknik som mina täcken. Jag har sytt några på prov som vi har hemma i soffan.

Här är ett sådant kuddfodral, just det här är 40 x 40 cm och detta, tillsammans med tre andra produkter från andra säljare på Unika Barnbutiken, kan man vinna om man handlar i Unika Barnbutiken på Facebook och betalar sin beställning innan den 16/12. Passa på att julhandla till dina barn eller någon annans barn och delta utlottningen!




Material: 
Vintagetyger i juligt rött och vitt till framsidan, röd lakansväv från Stoff och Stil till baksina.

Sämst: 
Att snultran är förkyld och sover uruselt på nätterna. Det här var andra natten med bara några timmars sömn...

Bäst:
Att få knåpa ihop kuddfodral som fina små karameller. Det går ju att variera färger efter humör och årstid! Så fler sådana här kommer det att bli.

3 kommentarer:

  1. Tack så JÄTTE mycket för dem fina kläderna jag fick på posten idag! Allt var väldigt fint! :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra Emmie att du är nöjd :)

    SvaraRadera