Välkommen!

20 oktober 2011

Okänd avsändare

Det här brevet hittade jag i min brevlåda idag. Ingen avsändare. Inte känner jag igen handstilen heller...Och frimärkena är inte stämplade så jag fick ingen som helst ledtråd med hjälp av poststämpel. I brevet låg en underbart fin tygbit. Och jag kan ju inte annat än hålla med avsändare - den lilla tygbiten skriker ju efter att bli armband :)



Vem är det som skickar mig en sådan fin present?! Jag har faktiskt ingen aning - hjärnan arbetar för fullt. Stort tack i alla fall och stor kram, vilken härlig dag det blev! Du får gärna ge dig till känna :)

6 kommentarer:

  1. Vad skojigt! Och jag håller med den tygbiten blir ursnygg som armband.

    SvaraRadera
  2. ja, jag börjar fundera på det J!

    SvaraRadera
  3. vad roligt med sådan post!! Lyllo!

    SvaraRadera
  4. Jag gissar också Trollis? Det var verkligen superfint och gulligt gjort.

    SvaraRadera