Välkommen!

25 juni 2011

Söt! (men inte snultrans stil...)

Jag har länge velat prova att sy en singoalla. Men det har aldrig uppstått tillfälle. Nu tänkte jag att snultran skulle få en till midsommar. Jag valde ett av mina favorittyger för tillfället, från Liandlo, det har en så härligt blå färg. Eftersom det var min första singoalla och jag tidigare inte har gått så bra ihop med resår, så var jag lite nervös. Men det gick alldeles utmärkt och jag blev supernöjd med resultatet, välsydd - det är insidan som räknas ;) - och precis så söt som jag tänkt mig. Med spänd förväntan provade jag den på snultran och då kände jag att "nej, det här med singoalla var inte alls hennes stil". Om man nu kan prata om stil på en snart fyramånaders...Oj så besviken jag kände mig.



Så den här lägger jag i Butik makrill - lite synd för jag är väldigt nöjd med den. Ni tycker säkert att jag är knäpp, men jag vet att den bara kommer att ligga i byrålådan och bli urvuxen om jag behåller den själv. Jag hoppas därför att någon annan tycker lika mycket om den som jag :)

4 kommentarer:

  1. Jag sa samma sak igår när jag satte på lillasyster en klänning hon fått i present. Vissa klänningar passar inte lika bra när de är bebisar utan blir mycket finare när de är större. Jag tror min stil för lillasyster är lite så :)
    Jättefin klänning iaf!

    SvaraRadera
  2. Så sjuksnyggt, varför kan jag inte photoshop? vad än jag försöker går det inte alls!

    SvaraRadera
  3. Jättesöt singoalla! Jag tror också att en singoalla passar bättre på en lite större tjej, kanske runt året eller i alla fall när de börjar kunna sitta själva.

    SvaraRadera
  4. Oj, det skulle EXAKT vara min unges stil! Man hon är lite för stor numera. Attans. ;)

    SvaraRadera