Välkommen!

8 november 2010

Snart jul!!!

Jag är verkligen kär i hjärtvelouren från Miniskunk! Till små bäbisar är den helt rätt tycker jag. Jag har sytt till min egen bäbisgarderob i helgen - planerare som jag är till yrket så gäller det att ligga steget före även i bäbisgarderoben ;) Det har sytts muddisar och bodysar. En del av det jag sytt kommer att läggas i makrillshopen, eftersom det - tro det eller ej - snart är JUL!

Först ut är dessa muddisar i just hjärtvelouren, stl 56 och stl 68, men kan användas mycket längre p g a muddarna i midja och benslut. Behöver jag säga att jag sytt ett par likadana till min egen skrutt :)



Och så lite information om JULBESTÄLLNINGAR!

För leverans innan jul vill jag ha din beställning senast 30 november - VÄLKOMMEN med din beställning!

Färdigsydda kläder och prylar från makrillshopen går att beställa fram till den 20 december för leverans innan julafton, men som vanligt gäller först till kvarn!! Det kommer att fyllas på med nya grejjor i shopen under november.

8 kommentarer:

  1. Supersöta pepparkakiga byxor!

    SvaraRadera
  2. Söta! Otroligt nog har jag lyckats motstå det där tyget:)

    SvaraRadera
  3. Så gulliga brallor! Det är ju så mysigt med velour.

    SvaraRadera
  4. Ser otroligt mysiga ut! Jättesöta byxor!

    SvaraRadera
  5. Jättefina byxor. Älskar ocksa detta tyg, men sitter och velar om jag skall beställa eller inte. Hur stora är hjärtanen? Kan det bli för mycket om man syr lite större byxor av dem?

    SvaraRadera
  6. Åhh pepparkaksbyxor! Fantastiska!

    SvaraRadera
  7. verkligen superfina bralls i supersött tyg:)

    SvaraRadera