Välkommen!

26 mars 2010

Vinstmössan!

För ett tag sedan hade jag en tävling i vilken man kunde vinna en kronmössa i valfri storlek och tyg. Vinnaren av tävlingen blev Lindus!!

Hennes lilla tjej ville ha en mössa i det lila stjärntyget från JNYdesign. En sysvacka orsakad av några förkylningar toppad med magsjuka i ett par omgångar gjorde att dagarna gick och någon mössa blev varken sydd eller skickad. Nu hoppas jag dock att mössan har nått mottagaradressen och att den passar lil(l)a fröken!


Snart är det kanske dags för ytterligare en tävling. När besöksräknaren passerar 10.000 besökare kan det hända att jag anordnar ytterligare en. Vad skulle ni vilja vinna då?!

Annars får ni ha en trevlig helg allihop!!

3 kommentarer:

  1. ....och då ska JAG vinna!!!! :-) :-) :-)

    Snygg mössa! Jag har ännu inte gjort ngn kronmössa. Lyllo Lindus...

    Trevlig helg vännen!!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan lova min lil(l)a tös är överlycklig....har bara inte fått henne att så still tillräckligt länge för att fasta på kort ännu....bild kommer!

    SvaraRadera
  3. Så fin kronmössa med lila stjärnor!

    SvaraRadera