Välkommen!

17 februari 2010

Ajdå, tygskåpet sprängfyllt...

Jag är som en hamster när det kommer till tyger. Jag köper och köper nya tyger och sparar och sparar på de tyger som jag tycker är allra finast... Till vilken nytta då kan man undra? Hur många meter tyg är det inte som ligger där och trycker på hyllorna utan att komma någon användare till glädje?!

Nu måste jag göra ett ryck och sy upp lite av förrådet. Först ut är de här muddisarna. Eftersom de inte är sydda med tanke på någon speciell liten människa hamnar de rakt i makrillshopen!

6 kommentarer:

  1. Fina byxor, de blir nog sålda! Känner igen det där med tyg som ligger och trycker i hyllorna, måste ju hela tiden köpa mer:)Köp stopp borde införas iaf för mig!!!

    SvaraRadera
  2. Kjenner meg også igjen når det gjelder stoff som blir liggende:)

    Fine bukser!

    SvaraRadera
  3. Fina byxor! Jag borde göra som du och rensa lite i skåpen. Fast det är ju roligare att köpa nya tyger och fylla upp ännu mer... Haha!

    SvaraRadera
  4. Jag har varit inne i en liknande period nyligen och har nu faktiskt börjat avverka samlingarna med måttot; jag övar mig i alla dessa gamla tyger så att jag är fullärd till nästa gång det är dags att köpa nytt tygförråd....då blir allt jag gör både snyggt och proffsigt gjort!

    SvaraRadera
  5. Härliga byxor! Ska på syfestivalen o fylla på mitt förråd :)

    SvaraRadera
  6. tuffa bralls;)
    vart kommer detta fiin tyg tro;)???
    sugen å sy lite nya brallor kände jag:))

    hade gott!!!

    SvaraRadera