Välkommen!

24 februari 2011

Söta Strumpetossa!!

Jag har under en tid tänkt att jag ska sy mig (eller rättare sagt till skrutten i magen) ett babynest - tycker det ser så himla mysigt ut!! Det verkar inte så svårt, men att ge sig på något som jag aldrig tidigare gjort har känts lite som en uppförsbacke... Sneglade således på Strumpetossas superfina babynest och skickade på vinst och förlust ett mail för att höra om hon kunde tänka sig att ta en beställning på ett sådant. Så glad jag blev när hon föreslog ett byte!

Jag vill understryka att mailet med min beställningsfråga skickade jag i söndags (tror jag) och vi kom överens om tygval i måndags. Döm om min förvåning när jag idag kom hem från jobbet och hittade ett paket från Strumpetossa - hur snabb kan man vara egentligen :) I paketet låg det här fina babynestet som jag blev alldeles tokär i. Det grönvita tyget är otroligt skönt för ögat att se på att jag blir alldeles lycklig av att vara innehavare av detta babynest. Tänk att få vara bäbis och ligga och mysa i det!!



Sedan blev jag extra glad när jag såg den lilla presenten som Strumpetossa skickat med - ett par av hennes söta virkade boots. Just denna modell hade jag spanat på på hennes sida och tyckte de var alldeles underbara. Därför tog hjärtat ett extra litet skutt när jag såg dem trilla ut ur paketet. De kommer att användas mycket vill jag lova!!


Tack söta Strumpetossa för bytet och presenten - jag är sååååå nöjd!! Nu ska jag dra mitt strå till stacken!!

12 kommentarer:

  1. åh så fina båda två... jag måste ta atg i att sy ett nest så jag slipper oroa mig när lill skrutten ligger i sängen, soffan m.m. han rullar som en liten boll redan godingen så gäller att se upp...ingen bebis i golvet tack!

    SvaraRadera
  2. Verkligen superfint både babynest och bootsen. Ska bli kul att se din del av bytet :-)

    SvaraRadera
  3. Oj oj vilket fint babynest!!
    Tyget är ju urfint ju! Å tossorna är så fina att man smälter. Där gjorde du verkligen ett bra byte!! =o))

    Jag blir väldigt nyfis på vad hon vill ha i utbyte. =o)

    SvaraRadera
  4. Kul att du blev så nöjd!! ;)

    Och som sagt ingen stress! ;)

    Ta hand om er! Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Kul med ett byte, sötaste tossorna. Det är ju så kul med överaskningar, både att ge och få. Är också nyfiken på din del i bytet :-)

    SvaraRadera
  6. Hur söta tossor som helst! Underbara!

    SvaraRadera
  7. Så söta! Imponerande snabb strumpetossa =)
    Men att du jobbar fortfarande?! Ta hand om dig sista tiden nu =)

    SvaraRadera
  8. Superfint, älskar retrokänslan hos både babynestet och de virkade bootsen:)

    SvaraRadera
  9. de virkade bootsen var ju bara det tuffaste jag sett:))

    **erika

    SvaraRadera
  10. Vad snabbt!
    jag sydde ett babynest till vår lilla skrutta. Det var ju verkligen hur bra som helst! :)

    SvaraRadera
  11. Vilka fina grejer! Såna skor vill jag ha, eller ja, såna skor vill jag att min skrutta skulle ha!

    SvaraRadera
  12. Verkligen fint! Jo, ett sådant där näste skulle man ha, det har jag också tänkt på.

    Hoppas att du hämtat dig från magsjuka, det lät verkligen inte roligt. Bra att du nu ska påbörja nedvarvningen.

    SvaraRadera