Välkommen!

26 januari 2011

När det blir sådär... MMMMM!

Jag är bara tvungen att visa en färgkombination som för mig kändes lite oväntad men VÄLDIGT LYCKAD!! Jag gick och myste och tittade på plagget under tiden jag käkade frukost och kände "yes - vad bra det blev!". Visar bara en liten detalj, eftersom det är en del av en större beställning som jag tänkte visa när hela beställningen är färdigställd.

Här ser ni även mina nya namnlappar som jag också är väldigt nöjd med. Visst matchar de bra till plaggets färger för övrigt ;)

12 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med om att färgkombon är snygg och det är föresten namnlapparna också!:)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den färgkombon. Färgsprakande! Och fint :-)

    SvaraRadera
  3. Superfint!! Snygga namnlappar också!

    SvaraRadera
  4. Ja det var en superkombo! Hade nog inte heller kommit på den spontant men det är ju därför det är så perfekt med bloggar! Inspiration, inspiration, inspiration!

    Förresten följde jag ditt exempel och satte dubbla knappar i överflärpen på hängselbyxorna. Det blev helt klart bäst. Tack!

    SvaraRadera
  5. Jo verkligen snygg kombo:) Och snygga namnlappar!

    SvaraRadera
  6. Jag kan bara hålla med... mmmmmm!

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt, turkost är så fint!

    SvaraRadera
  8. kan bara hålla med:) haft sydag idag:) det är för härligt när man får sitta och komma in i sömnaden och allt bara flyter på:) hoppas du med haft en bra dag!!

    SvaraRadera
  9. Vilken modig och klockren färgkombo! Riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  10. Jättesnyggt! Jag själv behöver såna där kickar på andra bloggar för att själv våga kombinera!

    SvaraRadera