Välkommen!

2 maj 2010

Tröttingen...

Här blir det inte mycket sytt. Jag har drabbats av stora tröttingen (är det all den friska luften måntro?) och makrillen har drabbats av stora gnällingen. Något är det som inte är bra med lillplutten, men det är svårt att veta vad som är fel. Tänder? Blåsor i munnen? Halsont? Ingen feber idag, men bra mycket gnälligare än igår. Han äter inget och sover jätteoroligt. Nu ligger han och håller krampaktigt i sin tomma vattenmugg. Stackarn!

Har i alla fall klippt till några grejjor som ingår i en beställning. Men tyvärr finns ingen ork att ta tag i sömnaden ikväll.

Vill passa på att tacka Jumel och Willebus för den fina award jag fått av dem - tack!! Det värmer att få utmärkelser ska jag säga :) Jag har tidigare svarat på 7 saker om mig själv - kolla här!


Det är väldigt många som jag vill dela med mig den till. Men ska jag vara riktigt ärlig så kan jag faktiskt inte välja ut sju av alla de sybloggare jag besöker regelbundet. Står du med på min blogglista till höger så får du den automatiskt.

Tröttingen har talat... Nu ska jag gå och lägga mig. En tidig kväll för en gång skull.  Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar