Välkommen!

2 mars 2012

Retro napphållare

För ett tag sedan visade jag scarfar i vintagetyger, de ska iväg till Alla Tiders Handelsbod som öppnar i Gamla Stan i Stockholm inom kort. Dit ska även dessa napphållare, som också är i vintagetyger. Förutom scarfarna och napphållarna ska lite annat smått och gott skickas dit. Jag kommer att visa upp det här på bloggen allt eftersom jag blir klar med prylarna.



Sämst: 
Att jag av misstag tvättade en av snultrans stickade koftor. En röd favorit som min kära mor har stickat. Nu är det mer en bäbiskofta i storlek. Inget roligt alls...

Bäst:
VÅREN, VÅREN, VÅREN!! Detta magiska vårljus ger mig sådan energi att det är helt ofattbart. Idag har jag dessutom varit hemma med barnen och fått känna solens strålar på huden - fantastiskt. Hela jag är ett stort leende!


Önskar er alla en solig och skön helg!

5 kommentarer:

  1. Jätte fina! Och vad roligt med butiken, dit ska jag lika in någon dag:-)

    SvaraRadera
  2. Kjempefine :) Herlige stoffer!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina napphållar! Supersnygga! Men så trist med hemstickade koftan :-(

    SvaraRadera
  4. Man mailar mig bild/bilder på grejen man vill bidra med. Skriver en beskrivande liten text (material, storlek osv) och stätter ett pris.
    Man behåller sitt alster i hemmet tills varan är såld. Jag meddelar när vi har en köpare och då skickar du grejen dit. Skriv om du bjuder på frakten eller inte.

    SvaraRadera