Välkommen!

13 mars 2012

Lapptäcken till butik

Igår blev jag färdig med de tre lapptäckena som ska till butiken Alla Tiders Handelsbod i Stockholm. Jag har själv fått bestämma färgtema, så nu hoppas jag att butiksinnehavaren blir nöjd. Ett i blåblommigt/blå Dunderklumpen, ett i rosa/gult/orange och ett i rött/grönt/gult. Min personliga favorit är det med rosa toner - som en glammig sommardrink!!


Sämst:
Att vår internetuppkoppling hemma verkar ha gått i väggen och endast levererar snigelhastighet om ens det... Det innebär att jag inte kommer ut på nätet utan är hänvisad till att surfa och kolla mail med mobilen. Blä, vad sur jag blir för mindre!

Bäst:
Att det nu bara återstår att komplettera beställningen till butiken med några hättor, sedan är den redo för leverans.

7 kommentarer:

  1. Jättefina alla tre, fast det är något visst med rosagult! Ska nog ta och leta fram mina färdiga täcken ur gömmorna :).

    SvaraRadera
  2. Härliga rosa nyanser, som jordgubbsglass! Jag har själv alldeles för lite rosa tyger...

    SvaraRadera
  3. Skitsnygga! Håller med om att det rosa är allra finast!!

    SvaraRadera
  4. Jätte fina! Och modellen i inlägget innan är ju fantastiskt söt:-)

    SvaraRadera