Välkommen!

27 februari 2012

Ny återförsäljare!

Inom kort öppnar en ny liten butik på Österlånggatan, Gamla Stan, Stockholm - Alla Tiders Handelsbod. Och makrill har fått äran att finnas med i deras utbud. Det är därför det är lite tyst från min sida, jag jobbar för fullt med att färdigställa leveransen. När jag inte jobbar på mitt vanliga jobb eller renoverar i vår källare vill säga.

I Alla Tiders Handelsbod kommer man bl a att hitta vintagescarfarna som jag visade i förra inlägget. (Och bara för det så visar jag några till av dem som ska levereras...)







Mönster: 
Eget. Passar 0-4 år ungefär.

Material: 
Vintagetyger till framsidan och frotté till baksidan.

Sämst: 
Ingen rast ingen ro. Är det inte källarrenovering så är det sömnadsbeställningar. Lägg till lite dålig nattsömn p g a morgonpigga barn. Men trevligt är det ändå, både med källarrenovering, sömnadsbeställningar och barn!

Bäst:
Nu är det snart vår!

14 kommentarer:

  1. Kul med ny återförsäljare, grattis.
    Snygga dregglisar.

    SvaraRadera
  2. Jätte fina den blå längst upp var super snygg, grattis måste kännas underbart att få sälja i butiker.

    SvaraRadera
  3. Åh så kul, grattis! Söta scarfar!

    SvaraRadera
  4. Va kul med en ny återförsäljare!

    SvaraRadera
  5. Grattis till den nya återförsäljaren!!

    SvaraRadera
  6. Ingrid, Ingrid, Ingrid! De är helt fantastiska. Och du är så värd denna återförsäljare. Så himla roligt.

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Stort grattis. Och dom här scarvsen är ju bara för läckra!

    SvaraRadera
  8. Tack för det! Det är onekligen roligt att få sälja i hufvudstaden :)

    SvaraRadera
  9. Grattis! så snygga scarfs också =)

    SvaraRadera
  10. Grattis. Förstår att de vill ha dina saker med...

    SvaraRadera
  11. Hej! Vad kul med återförsäljare. Hur kommer du i kontakt med dom. Jättefina scarfs

    SvaraRadera
    Svar
    1. De butiker som jag varit i kontakt med nu senast har själva kontaktat mig efter att ha hittat mig på nätet (förmodar jag!). Så jag har inget bra "kontakttips" :)

      Radera