Välkommen!

29 april 2011

så här blev jeansen!!

Måste visa några bilder på jeansen (och några fler på solhatten, som används flitigt varje dag nu!). Det var minsann inte lätt att få till några bra bilder, makrillen hade nämligen lite svårt att samarbeta med mamma och kameran :) Han var mer utanför bild än i - om man säger så... Klicka för att se i större format!
Brallorna har ett skönt häng och är faktiskt riktigt snygga på. De ska sitta lite nerhasat på höften, drar man upp dem med mudden ordentligt över midjan (vilket min kära mor har en tendens till att göra när det kommer till muddbrallor...) så sitter de inte snyggt alls. Då ser det ut som en misslyckad kjol som råkade sys ihop till ett par ballongbrallor, om någon kan se bilden framför sig. Det är därför jag sytt dem med bred mudd, så att brallorna kan vara med häng i rumpan utan att för den delen sitta oskönt i midjan. Ska se om jag kan få till en bild som visar hur de ska sitta "rätt"!

Fler såna här jeans kommer det att bli, först tyckte jag att modellen blev lite för bred, men det blev snyggare på än vad jag först trott. Eventuellt kan man göra dem något smalare om så önskas - ska testa det någon gång framöver.

2 kommentarer:

  1. *skratt* ja det brukar var det svåraste momentet- att fånga live bilder! Men byxorna blev ju jätte snygga och bilderna var det heller inget fel på!
    SNYGGT!

    SvaraRadera
  2. Men åh så coola, vilket jobb! Snygga och välgjorda... inte som när jag syr:) Fin solhatt också. Men bilderna som blev är ju super, makrillen är jättefin:)

    SvaraRadera