Välkommen!

3 november 2010

En snutte tack!

Jag gillar verkligen när för mig okända personer frågar mig om jag kan sy något efter att de fastnat för något liknande i bloggen. Så var det med den här snutten. Önskemålet var en större snutte än de jag har till försäljning i makrillshopen. Och så skulle det vara rosa och röda toner.

Efter lite funderande kom jag fram till att jag inte kunde få ihop rosa och röda inslag utan att det blev jätterörigt för ögonen. Istället föreslog jag rosa/lila/bruna/vita nyanser - och det föll beställaren i smaken.

Framsida i olika interlocktyger från Jofotex, JNYdesign och Znok design. Baksida i den underbara bruna velouren med hjärtan från Miniskunk.


5 kommentarer:

  1. Jättefin! Gillar tygkombosen!

    SvaraRadera
  2. Sött!!

    Och GRATTIS till företaget!!! Kul!!
    /en som hängt med lite dåligt i bloggsvängen på sistone ;-)

    SvaraRadera
  3. Nu kan jag äntligen få tillbaka min scarf från lilltjejen :)
    Den är fantastiskt fin!

    SvaraRadera