Välkommen!

15 januari 2014

Vill ni se den nakna sanningen 2?

Å nej vilken ångest jag har inför veckans inlägg i bloggalmanackan. Hur dum är man när man säger att man ska visa en bild från syhörnan och den ser ut så här...


Ostädat, rörigt. Det finns nog inget bra med min syhörna ikväll... Förutom att det är min egen röriga hörna i huset. Och det är inte så tokigt i sig! Jag får nog bestämt återkomma senare i veckan med några fler bilder när Mrs Mess har städat. Ikväll ska jag nämligen inte sy en söm till.

2 kommentarer:

  1. Underbar röra tycker jag! Inte helt olik den som finns i mitt syrum faktiskt... :)

    SvaraRadera
  2. Herlig! Godt å se et syhjørne hvor det er liv og ikke alt ligger perfekt brettet sammen. Mitt syrom ser også sånn ut, selv om jeg prøver å være flink til å rydde!!

    SvaraRadera