Välkommen!

25 augusti 2013

Höstbrallor

I våras undrade min syster om jag kunde sy muddbrallor till min systerdotter. Lilla M gillar inte brallor som sitter åt så tajts och smala tjejjeans går bort. Jag har därmed tidigare sytt brallor åt fröken ifråga.

Som vanligt så är det dem som står mig nära som får vänta längst på sina beställningar... Vårbrallorna blev höstbrallor istället.

Mjuk och skön babymanchester i plommonlila från SoS, mudd från samma ställe. Den randiga interlocken i fickan kommer från A&H. Muddväven stämmer i princip exakt med interlocken i färg. Förstärkt med dubbelt tyg över knäna. 


3 kommentarer:

  1. Inspirerande. Sådana här får det not bli för mig också snart...

    SvaraRadera
  2. Det var herlege fargar på den buksa! Stilig!
    Eg ser at du har både "Heilt spesiell" og "Jubel" på blogglista di, har du sett at dei har skrive bok som kjem/kommer i handelen nå i september? Trur kanskje det er litt din stil ;-) (Preview her: http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Hobby/Heilt-Spesiell-og-Jubel.-Sy-glade-klaer-til-glade-barn)

    Helsing Annwes, Oslo

    SvaraRadera