Välkommen!

25 februari 2013

Äntligen!

Min stackars lillayster beställde i höstas två kuddfodral. Och kanske är det just för att det är min lillasyster för de där kuddfodralen har verkligen inte prioriterats... Men igår gick skam på torra land och jag fick äntligen tummen ur. Handen på hjärtat, hur lång tid tog det egentligen att sy dem????!!!!

Så nu ska min lillasyster äntligen få dessa kuddfodral, båda sydda i två av mina favorittyger. Ursprungligen från påslakan. Visst är det fantastiska mönster!? Som vanligt får ni hålla tillgodo med kvällsbilder som instagrammats...


7 kommentarer:

  1. Åh, just de där tillhör verkligen mina favoriter bland tyger också! Lyckos den som har två såna fina kuddfodral... :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att liksom få tummen ur :) Fina blev de!

    SvaraRadera
  3. Åhh - nydelige stoffer!! De var nok verdt å vente på :-)

    SvaraRadera
  4. De är superfina sis! Nu ska jag bara köpa innerkuddar också ;) Puss å kram!

    SvaraRadera
  5. Kul att se, i min soffa finns kuddar med dessa tyger, bara att din bruna är grön här och den bryna i grön färgställning!

    SvaraRadera