Välkommen!

9 oktober 2012

Skepp o´hoj!

Under en ganska lång period har jag varit rätt så trött på pirattrycket. Lite trist när jag har en väldigt stor bit interlock liggandes hemma. Men en tröja till förskolan tyckte jag nog ändå att jag kunde använda tyget till. Och nu när den är färdig så tycker jag att den är helt okej, ja till och med fin. Så jag får väl känna mig lite nöjd ändå. Makrillen gillade den också och då är jag definitivt nöjd. Av någon konstig anledning blev den lite stor i halsen, kanske beror det på att interlocken töjer sig lite lättare, jag vet inte.

Pirater på interlock från Mjuka tyger alltså och svartvitrandig interlock från H&J.


Sedan måste jag säga att det var lite roligt att jag hade strax över 200 besökare igår när jag visade en bild på mitt röriga syrum - vem hade kunnat tro att folk var intresserade av det!?

1 kommentar:

  1. Den blev ju jättefin! Jag är inte heller så förtjust i pirattyget egentligen, men du har ju fått till det så bra med mönsterpassningen och kombon med det randiga tyget. Snyggt!

    SvaraRadera