Välkommen!

2 oktober 2012

Presentdags

September är födelsedagsmånad i vår familj. Vi är fem stycken som fyller år då. En av dem är min lillasyster. Lillasyster gillar mitt förråd med vintagetyger och önskade sig kuddfodral i enklare lappteknik. Och självklart fick hon ett sådant i present. Dock inte detta, utan ett annat i stort sett likadant. Det här har jag behållit åt mig själv då de gröna härliga färgerna gör mig glad (och då jag lyckades vända bakstyckets fåll åt fel håll på detta. Så går det när man har bråttom!).
Det duggar inte direkt tätt mellan inläggen. Jag hinner helt enkelt inte med bloggen, kanske mest för att jag aldrig hinner fota i något bra ljus. Och att blogga utan foton känns väldigt meningslöst. Så nu finns det en del obloggat (och framförallt ofotat...)

1 kommentar:

  1. Härlig kudde! Ser fram emot det obloggade som ska komma... :)

    SvaraRadera