Välkommen!

25 oktober 2012

Äntligen!

Ojojoj, vad länge lejontyget från Mjuka tyger har legat till sig på tyghyllan. Nästan skandal. Jag var nästan på väg att sälja iväg det, men bestämde mig till sist för en tröja i kombination med bruna ränder från JNY. Blev riktigt snygg, om jag får säga det själv.


Tycker dock att det är svårt att slippa rynk i tyget vid bandkantning med muddväv. Jag syr med trevik i min CP och tycker inte att det blir riktigt bra, hur jag än rattar och drar. Och när jag använder mudd i ärmsluten vill jag helst använda samma färg på kantbanden. Vilket dilemma!

3 kommentarer:

  1. Superfin!!
    Jag har samma muddilemma som du..

    SvaraRadera
  2. Jättefin kombination med lejonen och det randiga tyget!! :-)

    SvaraRadera
  3. Fin kombination! Ibland behöver tyg ligga till sig lite ;0)

    SvaraRadera