Välkommen!

3 juli 2012

Framtida syhörna

Igår blev nya huset vårt på riktigt. När allt var klart med banken så åkte vi dit för att kika. Det var ju ett tag sedan vi var där och vi har bara varit inne i huset två gånger, en gång på visning och en gång när vi besiktigade det. Oj så spännande!

Nu är det mindre än en vecka kvar innan vi flyttar in. Packning pågår kan jag säga. Men jag känner mig smått nervös för att hinna få ner allt till på söndag. Alla mina trikåtyger är nedpackade och inom kort ska även alla vävda tyger och allt annat syrelaterat packas ner (order från maken). På bilden ser man det som ska bli nya syhörnan. Det ligger i anslutning till vårt sovrum och vi ska här även fixa någon form av klädkammare. Möbleringen är väl knappast solklar. Så jag vet inte riktigt hur jag ska förvara alla mina tyger. Det är ju rätt mycket... Allt kommer inte att få plats, så mycket är säkert. Kanske måste jag loppisfynda en massa fina skåp :)

Sist men inte minst - jag älskar den här tapeten!!


5 kommentarer:

  1. Hej Ikea har konsoler för konsolhyllor som man kan sätta på snedtak.

    SvaraRadera
  2. Åh, det är min favvo-tapet! Har precis satt upp den i vårt matrum. Som jag längtat efter att få använda den. Faktiskt i flera år. Bara att gratulera att den redan finns på plats hos er. Och grattis till huset:-)

    SvaraRadera
  3. grattis till huset! tapeten är fantaaaaastiskt fin - lyllo dig!

    SvaraRadera
  4. Å kärlek vilken fin hörna att inreda! =D Och grattis till nya huset!

    SvaraRadera
  5. Tapeten är så snygg!! Vad smart att flytta in efter några med så god smak!

    SvaraRadera