Välkommen!

3 juli 2011

Vinnare och lägesrapport

Nu har vi landat hos makrillens och snultrans mormor och morfar i Småland. Det har åkts traktor och plockats smultron. Det har firats födelsedag och lekts med kusinerna. Och vi har "tappat bort" makrillens napp. Han är en duktig kille som bara har frågat efter nappen vid två ynka tillfällen och då har han inte ens tjatat. Han har lagt sig två kvällar i rad utan napp och utan att han då frågat efter den. Något säger mig att det kanske kommer ett bakslag. Vi får väl se...

Idag har vi i alla fall dragit en vinnare i min give away!! Och vinnaren av ett lapptäcke är...



Kicki!!!!

Och i rena farten drog makrillen även ett andrapris (vilket blir en kronmössa i valfri storlek och tyg) och andrapristagaren blev...

Lena Blomkvist!!!

Grattis till er båda! Vi hörs på mail för att bestämma färg- och tygval på era vinster! Lena, du får gärna höra av dig med en e-postadress.

2 kommentarer:

  1. Funderar pa om det är jag som vunnit? Kicki_04_07@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Men åååhhh, vad glad jag blev!!! =)
    Tack tack tack. Mailar dig min epostadress!
    Lena B

    SvaraRadera