Välkommen!

4 april 2011

Ännu en kräkis

Jag har återigen fått ett kräkbarn. Och med en kräkis i huset kan man uppenbarligen inte ha tillräckligt många dregglisar. Jag tror jag byter dregglis fyra gånger om dagen. I bästa fall. Men jag ska inte klaga på dregglisbyten. Hellre byta dregglis än byta body i tid och otid...

För tillfället är jag väldigt svag för ränder. Så därför blev det tre randiga dregglisar. Elefanterna är från Jofotex, den cerise/ljusblåa campanen är från Tygpyssling, och de lila- och rödvitrandiga är från JNYdesign. Plastknapparna från Babythings (utom de hjärtformade som jag fick med gratis när jag köpte tången från USA).

7 kommentarer:

  1. Gillade verkligen det röd/vit randiga. Så sommarfint.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på dina snygga dreglisar!
    Inget ont som inte har nåt gott med sig - med kräkbarn får man användning för sina fina dreglisar!

    SvaraRadera
  3. Enklare att kombinera randigt med andra mönster på bodies. Kanonfina!

    SvaraRadera
  4. Åh, har inte läst bloggar på en evighet så jag har missat!!! GRATTIS till lilltjejen!!!! Vilken fining!!!

    Och det här med sytid, det kommer bättre tider!! Snart sitter lilltjejen i babysittern och storebror springer runt och underhåller henne ;-)

    Grattis igen!!

    SvaraRadera
  5. Jättefina, har med snöat in mig på ränder;). Vi sitter i samma båt så att säga även med kräkisar... Måste alltid gå t spegeln och kolla axlarna innan jag går ut, så de inte har fått sig en omgång;)

    SvaraRadera
  6. Tjusiga. Och dregglisar är ju snyggt, så vad gör väl det att snultran kräks? Hoppas att det håller sig på dregglisen för det mesta i alla fall.

    SvaraRadera
  7. Så fina dregglisar, mycket finare än den gamla kökshandduken jag hade på ena axeln, det var innan jag upptäckte hur kul det är att sy :)

    SvaraRadera