Välkommen!

12 november 2010

Bodysar i makrillshopen!

Har fått dille på att sy små bodysar, och känner att det är svårt att bestämma vilka jag ska behålla till min egen skrutt. Finns en överhängande risk att jag kommer att ha massor i stl 50/56 som aldrig kommer att komma till användning. Så därför har jag lagt in några nya bodysar och även sänkt priset litegrann i Makrillshopen- bl a den här i orange med bruna kaniner. Ta en kik!




Annars är jag tämligen sur på posten. I förra veckan postade jag ett grönt XL-kuvert till butiken Fia och Floyd i Trollhättan. Det innehöll napphållare och barnvagnshängen och var min första riktiga leverans till butik. Butiken har fortfarande inte fått något paket, idag är det över en vecka sedan jag postade det. Gissa om jag känner mig nedtryckt i skorna... Vilken härlig inledning på egenföretagar-karriären!! Har inte gett upp hoppet om att försändelsen dyker upp, men det kunde ju börjat bättre.

6 kommentarer:

  1. usch, så tråkigt! hoppas det kommer till rätta! min ena kund fick hem sitt paket med ett hål i och smyckes påsen hade med ett hål *(såg klippt ut) och självklart saknades smycket...då blir man ledsen! Posten skyllde på att det säkert fastnat i sorteringsmaskinen och att halsbandet då trillat ut..konstigt att ingen hittade det i såfall...men som sagt hoppas du har bättre lycka!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad tråkigt... :-( Håller tummarna att det dyker upp.
    Supersöt body.

    SvaraRadera
  3. Fy, vad trist med paketet! Men bodyn är superfin!

    SvaraRadera
  4. Men vad trist med posten. Hoppas verkligen det kommer fram. Ofta brukar det inte skilja så mycket pengar att skicka med DHL eller Schenker och då får man ett kollinr. Men en rackarns snygg body är det iallafall.

    SvaraRadera
  5. Nej, men vad trist!! Hoppas verkligen att paketet dyker upp!
    Jättesnygg body! Så pytteliten och söt. Orange och brunt, går alltid hem!

    SvaraRadera
  6. Fin fin body!
    Hoppas verkligen att paketet dyker upp!!

    SvaraRadera