Välkommen!

25 april 2010

Mitt hemlisbytespaket!

I torsdags (eller var det i fredags? dagarna går så fort...) fick jag mitt hemlisbytespaket!!! Jag har bara inte hunnit blogga om det... Det första jag såg när jag öppnade det var den ursöta katten, som makrillen la beslag på direkt! Jag fick dock rädda tillbaka den eftersom jag tyckte den var lite för fin för grusiga små händer att leka med ;) Nu får den bara användas inomhus MED tvättade händer! Det andra som trillade ut ur paketet var en liten minifotboll (som jag inte fattade vad det var förrän jag läste på min hemlige väns blogg - en magisk handduk fiffigt!) - den finns tyvärr inte med på bild för den har makrillen lekt med hela eftermiddagen så den hittade jag inte!).

Till mig (oj, vad glad jag blev!) fanns det en väska i ett tyg som passar min stil perfekt. Jag är dessutom väskgalen så detta var helt mitt i prick! Burda (som inte finns att få tag på i min närhet!), en jättehärlig velour i turkos och ljusgrönt, såpbubblor, choklad, knappnålar och måttband fanns där också. Gissa om jag är nöjd!! Tack, för det fina paketet Mammalito!!


Mitt paket har hittat fram till Lillofant (vars blogg jag måste säga imponerar på mig - så mycket fint!!). Jag missade dock helt att fota hela paketets innehåll innan jag skickade det. Här ser ni vad som fanns i det! Det här var mitt första hemlisbyte (inte konstigt att jag glömde fota allt innan det åkte iväg) och jag tyckte det var lite klurigt att hitta på vad jag skulle lägga i paketet. Det svåraste var mönster och pysseltillbehör - för här där jag bor finns det knappt några mönstertidningar eller tyg- och pysselaffärer om man inte kör låååångt. Jag försökte istället kompensera upp det på tygfronten istället :)

(idag blev det många parenteser)

:)

2 kommentarer:

  1. Tack för hemlispaketet som innehöll jättefina och bra saker! Du fick ju ett jättefint paket du också!

    Vad fina tyger du fick ta på på Skroten! Velourtygerna är superfina.

    SvaraRadera
  2. Haha... kul att lillmakrill gillade katten!! Bra att väskan passade dig också, jag försökte kolla runt lite på bloggen och sen dyka in i tygskåpet och kom på detta tyg som jag också gillar skarpt, måste nog sy en likadan väska... :)

    SvaraRadera