Välkommen!

9 februari 2010

Nya tyger!




Kunde inte låta bli att köpa dessa tyger. Stjärnor och moln i jersey från JNYdesign och ljusrosa kalikåvelour med cerise stjärnor som jag köpt på Tradera.
Makrillen föll på direkten för det lila stjärntyget. Han gick omkring med det på huvudet och speglade sig stolt! Tror nog att det får bli en tröja till honom i detta tyg :)
jahapp, då hamnade inte bilderna jämte varandra fastän det ser ut så när jag förhandsgranskar. och inte blir texten som jag vill ha den heller. ibland blir jag tokig på blogger...

4 kommentarer:

  1. Snygga! Blev speciellt avis på tyget med cerisa stjärnor :o)

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara tyger... De röda molnen skulle jag ge vad som helst för. Jag vill absolut ha den röda molnvelouren också, men men...
    Ang singoallamönstren, vi kan ju kanske göra ett litet byte om du vill? Vet inte om det är något mönster du ev vill ha? Jag har ganska många 70-tals mönster i olika storlekar, eller om det är något annat du kan tänkas vilja ha... Om du vill!!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja det var det. Ja, jag är ju inte så bra på det här med fisksorter... Det är därför man ska dubbelkolla innan man skickar! Dear, oh dear....

    SvaraRadera
  4. Hehe... ja, nya fina tyger får man aldrig för många av! :D

    SvaraRadera