Välkommen!

26 februari 2010

Body och muddisar

Jag fortsätter på temat vita kantband. Det var faktiskt den här beställningen som gav mersmak på den fronten... En body med mörkgröna moln och vita kantband i stl 62, med muddisar till. Valde att inte göra synliga stickningar eftersom plagget är så litet. Räckte bra med moln och vita kantband och knäppningen i ena ärmen tyckte jag.
Det brunvitrandiga velourtyget är min favorit av de randiga velourtyger jag har. Kanske just för att det är brunt ;)

4 kommentarer:

  1. Fina kläder!
    Vitt kantband blir ju så fint till, neutralt så att det fina tyget får synas mest.

    Och ja, den randiga velouren är säkert snygg mest för att det är brunt, det är ju en sådan härlig färg, som dessutom matchar till det mesta!

    SvaraRadera
  2. Så fint som vanligt! Dina kläder ser alltid så proffsiga ut :-) Jag har inte glömt bort beskrivning till tetranecessären, det kommer när jag får lite tid.

    SvaraRadera
  3. Jättefin bodymodell med knäppningen i sidan. Velourtyget oxå min favorit.

    SvaraRadera
  4. Grymt snygga byxor! Min pojkvän har sagt att det är stopp på bruna babykläder här hos oss nu..! Tycker det är så fint. Och håller med om att vita kantband ofta blir snyggast. Det ser jättefräscht ut. Jag håller på med en ungefär likadan body fast med blå moln.

    SvaraRadera