Välkommen!

29 januari 2010

Inte ett moln...

Nu har vi haft snö och kallt i över en månad. Och inte ser det ut att bli någon förändring av vädret under öveskådlig tid. Suck! Jag längtar till sommar och sol från molnfri himmel...

I väntan på molnfri sommarhimmel har jag sytt de här molnbyxorna. Favvofärgen igen. I kombination med en annan färgfavorit. Fast mönstret blir ingen favorit. Meedom form 2 rakt av i stl 74 (80 alltså). En vanlig ordinär byxa med lite för tråkig form för att jag ska sy fler av den modellen. Men helt okej under vinteroverallen!

5 kommentarer:

  1. Fina! Gillar färgkombon... Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Fina! Min favvofärgkombo! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Med den färgkombinationen kan det inte bli fel! Härliga byxor.

    SvaraRadera
  4. Jättetjusig färgkombination. Det har du lyckats bra med.

    SvaraRadera
  5. snygga!!
    kul att du gillade mina mössor:), å JA, det är e-slöjd;)

    **erika

    SvaraRadera